حمل بار با قطارشرکت حمل و نقل بین المللی

حمل بار با قطار مشهد

حمل بار به تمام کشور ها شماره تماس : 09151060970

مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ ایران و بزرگترین شهر شمال شرق ایران است. مشهد یکی از مهمترین قطب‌های تجاری ایران شناخته می‌شود. همه روزه انواع کالا تجاری و نیازمندی های روزانه اقشار مختلف در کشورهای همسایه در این شهر تولید و توزیع می‌شود. مشهد به عنوا هاب منطقه در توزیع کالا به کشورهای شمال شرقی و شرق کشور ایران ایفا نقش میکند. حمل بار با قطار از مشهد به ترکمنستان ، تاجیکستان و دیکر کشورهای منطقه از جمله خدمات مهم در شهر مشهد است.

حمل و نقل ریلی مشهد
حمل و نقل ریلی مشهد

چرا حمل بار با قطار مشهد

مقصود از مشهد همان استان خراسان است. ولی برای سهولت و گفتار عامیانه از مشهد استفاده می‌کنیم. در زیر دلایلی می‌آوریم که با خواندن آنها ترغیب می‌شوید مبدا حمل باز خود را شهر مشهد قرار دهید. شاهان تجارت با سال‌ها سابقه در ارائه خدمات حمل و نقل ریلی میتواند بهترین قیمت و خدامت این حوزه را در اختیار تجار عزیز قراردهد.

امکانات متنوع

مشهد دارای ایستگاه های متنوع ریلی است. ایستگاه سلام ، ایستگاه مطهری، ایستگاه سرخس و … هر کدام داری سکوهای مجهز و متنوع برای بارگیری انواع کالا هستند. انواع لیفتراک و جرثقیل و همینطور بارگیری و تخلیه فله کالا. کارگرهای حرفه ای برای تخلیه و بارگیری سریع کالا در محل ایستگاه وجود دارند.

تردد آسان تریلی به ایستگاه

راه‌آهن مشهد برای رفاه حال مردم و بارگیری هرچه سریع تر و آسان‌تر کالا حمل بار با قطار صادراتی را از مرکز شهر به خارج از شهر منتقل کرده و امکانات متنوع حمل بار راه در اختیار شرکت‌های حمل ریلی قرار داده است. از این رو سرعت رسیدن تریلی به ایستگاه حمل و سرعت پروسه ارسال بیشتر می‌شود.

خدمات محلی آسان و ارزان

از آنجایی که حجم بار ارسالی از مشهد بسیار بسیار زیاد است. خدمات محلی بار همچون بارگیری و بازرسی در سطح بالا و روتین انجام می‌شود. شاهان تجارت به علت حجم گسترده ارسال کالا می‌تواند قیمت خدمات محلی را به شدت پایین اورد. همچنین دفتر مرکزی شاهان تجارت در شهر مشهد واقع شده است. و خدمات حمل بار با قطار جز تخصصی ترین خدمات این هلدینگ است.

گمرک سریع، حرفه ای و ارزان

روزانه سیل وسیع از کالاهای متنوع از ایران به کشورهای ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان به صورت ریلی ارسال می‌شوند. 75 درصد از این کالا از دروازه سرخس به تکمنستانو دیگر کشورها صادر می‌شوند. تنوع زیاد در ارسال باعث می‌شود تا علاوه بر ماموران گمرک ترخیصکاران نیز بر رویه های گمرکی انواع کالا اجحاف داشته باشند. از این رو  کارشناسان شاهان تجارت با بررسی دقیق نوع کالا صادراتی یا ورداتی به تاجر عزیز ارائه طریق می‌کنند. تا کالای ایشان در کدام شهر یا گمرک به ساده ترین و ارزان ترین شیوه گمرک شود.

قیمت حمل بار با قطار در بعد مسافت

خدمات حمل بار با قطار در داخل کشور بر اسال فرانک و به صورت تن کیلومتر محاسبه می‌شود. پس  اینکه شما واگن باری خود را در کدام شهر بارگیری کنید بسیار حائز اهمیت است. به طور مثال قیمت حمل ریلی واگن باری اصفهان-بیشکک بسیار بیشتر از حمل ریلی واگن باری مشهد- بیشکک است. از طرفی هزینه تریلی اصفهان مشهد هم نسبت به هزینه تمام شده این مسیر با قطار کمتر است.

قیمت حمل بار با قطار در بعد رقابت

شرکت های متنوع حمل و نقل ریلی با انواع واگن و خدمات حمل بار به آسیای میانه وجود دارند. تنوع شرکت‌ها و همچنین رقابت برای ارائه خدمات مناسب و ارزان سبب شده تا مشهد به بورس ارائه خدمات حمل و نقل ریلی در کشور تبدیل شود. این شرکت ها برای رقابت بیشتر با هم خدمات بسیار عالی ، ارزان و مناسبی را ارائه میدهند. شما برای اراسال ریلی می‌تواند با چند شرکت حمل ریلی در مشهد تماس بگیرید و با مقایسه قیمت و خدمات بهترین شرکت برای حمل کالای خود را پیدا کنید.

سرعت در ارسال بار

مشهد نزدیکترین شهر به کشورهای آسیای میانه است. در صورتی که قصد ارسال بار به این کشورها را دارید. نیاز به یک واگن باری دارید. همیشه می‌توانید در کوتاه ترین مدت واگن مورد نظر خود را در مشهد تحویل بگیرید. اما این امکان در دیگر شهرهای ایران مقدور نیست. چرا که به علت گران بودن حمل ریلی در داخل کشور ارسال واگن از مرز به آن شهر علاوه بر هزینه گزاف سرعت ارسال بار شما را کم می‌کند. چرا که یک مسیر رفت و برگشت واگن به پروژه حمل کالا تحمیل می‌شود.

استهلاک کمتر در اثر جابه جایی

استهلاک در اثر جابه جایی امری مخاطره آمیز و غیر قابل انکار است. هرچه مدت زمان ترانزیت کوتاه تر باشد آسیب کمتری به بار می‌رسد. چرا که کمتر در زیر آفتاب داغ و سوزان و یا بادها و باران های در مسیر قرار می‌گیرد. ترانزیت تایم حمل ریلی از مشهد به دیگر شهرهای آسیای میانه نسبت به شهرهای دیگر ایران کمتر است. پس اگر مبدا شما مشهد باشد این چند روز را در ترانزیت تایم خود صرفه جویی کنید.

اینفوگرافیک مراحل حمل بار با قطار مشهد
اینفوگرافیک مراحل حمل بار با قطار مشهد

چه کالاهای از مشهد با قطار حمل می‌شوند

به علت تنوع واگن های باری با ابعاد و اشکال متنوع عموم کالاهای صادراتی از ایستگاه مشهد حمل و صادر می‌شوند. کالاهای حساس و انواع مواد غذایی با واگن های مسقف، و کانتینرها با واگن های فلت رک و انواع کالای مایع با انواع واگن‌ مخزن دار ارسال می‌شوند.

شاهان تجارت با دارا بود واگن های لبه بلند، لبه کوتاه ، مسقف ، کفی و خودرو بر امکان حمل انواع بار را داراد. حمل ریلی به صورت صادرات، واردات و ترانزیت  بین مشهد و کشورهای آسیای میانه انجام می‌شود.

انواع کالا با چه واگنی از مشهد ارسال می‌شوند

شاهان تجارت کلیه خدمات حمل ریلی را به صورت صفر تا صد برای کالاهای زیر به انجام می‌رساند. و با توجه به نوع و تناژ کالا واگن مورد نیاز در اختیار قرار میکیرد. برای دریافت گنجایش و ابعاد واگن باری کلیک کنید.

انواع مواد غذایی همچون خشکبار، کنسروها، صیفی‌جات، میوه و مواد غذایی تازه به وسیله واگن های یخچالی و مسقف.

انواع مصالح ساختمانی همچون سیمان، آجر ، سیشه، چوب، کاشی و سرامیک، سنگ ، میلگرد و… به وسیله واگن های لبه دار، کفی و مسقف .

انواع خودرو به صورت ترانزیت از شارجه به کشورهای آسیای میانه به وسیله واگن های کفی و مخصوص حمل خودرو

انواع روغن موتور، اگزوز و دیگر قسمت های خودرو به وسیله واگن های مخزن دار و مسقف.

انواع کانی همچون سنگ های کوپ، سنگ آهن، زغال سنگ، کلوخه، گوگرد و …. به صورت فله یا جامبو به وسیله واگن های فله بر، لبه بلند.

مواد پتروشیمی به صورت کیسه های 25 کیلویی و یا جامبو به وسیله واگن لبه بلند و مسقف

مواد نفتی و مایع به وسیله واگن دار

مواد غذایی دامی همچون خوراک ماهی، مکمل های دام و طیور به وسیله واگن های مسقف و یخچالی

الیاف، مواد نساجی و مصنوعات پارچه ای و کلیه کالاهای خشک و حساس همچون وسایل برقی، تجیهزات کارخانه، مدارس و تولیدی با واگن های مسقف بارگیری می‌شوند.

همچنین کالاها با حساسیت کمتر همچون مواد اولیه ، رول ها، قرقره ، نبشی، مواد گرانولی و… می‌توانند واگن های لبه بلند بارگیری و سپس چادر کشی شوند.

قیمت حمل بار با قطار از مشهد

حمل بار با قطار از مشهد با تواجه به فیلدهای مختلف فرق می‌کند و نیاز مند استعلام از کارشناسان حمل و نقل ریلی است. برای دریافت قیمت و نحوه حمل بار با قطار با کاشناسان ما تماس بگیرید. با در اختیار قرار دادن اطلاعات زیر قیمت و شیوه حمل را از کارشناسان ما بخواهید.

واگن باری مشهد
واگن باری مشهد

مبدا و مقصد حمل ریلی

مبدا و مقصد بار مهمترین قسمت حمل است. اینکه آیا مبدا و مقصد شما ایستگاه حمل ریلی دارد یا خیر. نزدیکترین ایستگاه به محل مورد نظر شما چقد فاصله دارد. آیا حمل ریلی برای حمل کالای شما بهینه ترین و ارازنترین شیوه ارسال است. یا باید شیوه دیگری برای ارسال بار شما در نظر گرفت. اصلا بار شما صادراتی است یا وارداتی!

زمان حمل کالا

حمل بار شما چه زمانی است آیا در زمان پیک حمل ریلی است یا خیر. با توجه به تناژ و نوع کالا می‌شود زمان حمل را طوری برنامه ریزی کرد که در زمان غیر پیک کالا حمل و دپو شود. تا کمترین هزینه برای حمل و نقل در نظر گرفته شود. آیا اصلا کالا توان زمان بندی برای ارسال ریلی را دارد؟ چرا که ممکن است در زمان پیک ارسال ارائه واگن یک هفته طول بکشد از طرفی کالا مواد اولیه کارخانه ، مواد غذایی و غیره باشد. در این حالت حمل با تریلی و یا دیگر شیوه های حمل به متقاضی خدمات حمل و نقل ارائه داده می‌شود.

نوع بسته بندی یا ابعاد کالا

نوع بسته بندی کالا در ارائه نوع واگن بسیار اهمیت دارد. از طرفی قیمت واگن های مختلف با هم متفاوت است. بار فله روغنی باید در واگن مخزن دار و بار فله خشک در واگن های دیگر بارگیری شوند. کالا با بسته بندی های مختلف در واگن های مختلف بارگیری می‌شوند. پس حتما در تماس با ما نوع بسته بندی ذکر شود.

در صورتی که کالای شما خارج از اندازه باشد باید ابعاد دقیق به سانتی متر را به کارشناسان ما ارائه نمایید تا علاوه بر بعد ترافیکی، با توجه به پل ها و تونل های در مسیر امکان حمل کالای شما را به صورت ریلی بررسی نمایند.

 کد تعرف گمرکی

با توجه به کد تعرفه گمرکی کالا هزینه های گمرکی محاسبه و به شما اعلام می‌شود. بعضا کالاهایی وجود دارد که امکان صادرات یا واردات برای آنها مقدور نیست و باید قبل از شروع پروسه حمل امکان سنجی آن از گمرک استعلام شود. یا اگر نیاز به گواهی خاصی است قبل از شروع دریافت شود تا سبب تحمیل هزینه های گزاف نشود.

حمل بار با قطار از مشهد به کدام مقاصد انجام می‌شود؟

اینفوگرافیک حمل بار با قطار از مشهد به کدام مقاصد انجام می‌شود
اینفوگرافیک حمل بار با قطار از مشهد به کدام مقاصد انجام می‌شود

 

 

 

حمل بار به تمام کشور ها شماره تماس : 09151060970

شاهان تجارت

ما در شاهان تجارت آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره درباره هر یک سرویس‌های لجستیک هستیم.ما به طور پیوسته و در 7 روز کاری پیگیر امورات شماییم تا سلامت محموله‌های شما را تضمین کنیم. ما را به خوش نامی و سرعت در کار می‌شناسند. برای استفاده خدمات لجستیک میتوانید با یکی از شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا