شرکت حمل و نقل بین المللی

باربری مرز لطف آباد

حمل ترانشیپ به آسیای میانه

حمل بار به تمام کشور ها شماره تماس : 09151060970

حمل بار از لطف اباد به کشورهای آسیای میانه به صورت ترانشیپ انجام می‌شود. مرز خروجی لطف آباد نزدیک ترین مسیر برای حمل و نقل بین المللی کشورهای آسیای میانه محسوب می‌شود. شاهان تجارت برای ایجاد حمل و نقل ایمن و ارزان خدمات حمل و نقل جاده ای را در این مرز مهم به انجام می‌رساند.

پایانه مرزی لطف آباد
پایانه مرزی لطف آباد

باربری مرز لطف‌آباد به عنوان یک مرکز حیاتی در فرآیند حمل و نقل بین‌المللی در منطقه، نقش مهمی را ایفا می‌کند. این باربری در نزدیکی گمرک لطف‌آباد واقع شده و وظیفه مدیریت و تسهیل در ورود و خروج بارها و کالاها را بر عهده دارد.

تیم متخصص باربری مرز لطف‌آباد با استفاده از تجهیزات مدرن و فناوری‌های پیشرفته، به انجام سریع و موثر فرآیند بارگیری و تخلیه محموله‌ها می‌پردازد. این باربری با رعایت استانداردها و مقررات حمل و نقل بین‌المللی، سهولت‌های لازم برای صاحبان بار و شرکت‌های حمل و نقل فراهم می‌کند.

از مزایای استراتژیک باربری مرز لطف‌آباد می‌توان به نزدیکی به گمرک و مرز با ترکمنستان، هماهنگی با خدمات گمرکی، و ارتباط سریع با شبکه‌های حمل و نقل جاده‌ای و دریایی اشاره کرد. این امکانات به صاحبان بار و کسب‌وکارهای بین‌المللی این امکان را می‌دهد تا به بهترین شکل از فرآیند حمل و نقل خود بهره‌مند شوند.

با تلاش و توانمندی تیم باربری مرز لطف‌آباد، این مرکز به یک نقطه استراتژیک در زنجیره تأمین و تجارت بین‌المللی تبدیل شده است و نقل و انتقال بارها را با کیفیت و کارآمد انجام می‌دهد.

ترانشیپ در باربری مرز لطف آباد چیست

حمل بار جاده ای به دو صورت مستقیم و ترانشیپ انجام می‌شود. حمل مستقیم به این معنی است که کالا در مبدا بری رو ماشین تریلی بارگیری و سپس پلمپ شده و مستقیم به طرف مقصد حرکت می‌کند. در این روش نه اسناد بارنامه و نه بار جابه‌جا نخواهند شد.
در روش ترانشیپ یا ترانشیپمت که در اصطلاح عامیانه به آن ته به ته نیز می‌گویند. در قسمتی از مسیر کالای بارگیری شده از تریلی اول به تریلی دوم منتقل و سند حمل و نقل تغییر می‌کند.

حمل ترانشیپ به علت‌های مختلف انجام می‌شود. که در هر مسیر حمل ممکن است علتی بر دیگر علل ارجح باشند. در مسیر حمل بار به آسیای میانه معمولا حمل ترانشیپ ارزان‌تر و همچنین در دسترس‌تر خواهد بود. چرا که ویزای راننده گان برای حمل بار به ترکمنستان و دیگر کشورهای مسیر دیرتر تمدید می‌شود. در نتیجه ماشین حمل مستقیم کمتر و گرانتر خواهند بود.

وظایف و شرح عملکردشاهان تجارت در باربری مرز لطف آباد

شاهان تجارت به صورت روزانه انواع مختلف کالا را چه به صورت صادرات، واردات و یا ترانزیت در مرز لطف آباد حمل می‌کند. شاهان تجارت با در نظر داشت این موضوع جهت تسریع در امور حمل و نقل نمایندگی خود را در مرز لطف آباد قرارداده است.

گمرک لطف‌ آباد به عنوان دروازه ورودی کشورهای آسیای میانه در شمال شرقی استان خراسان، در فاصله 22 کیلومتری از شهرستان درگز و 280 کیلومتری از شهر مشهد، واقع شده است. این مرکز گمرکی در فاصله 90 کیلومتری از عشق‌آباد، پایتخت کشور ترکمنستان، قرار دارد. بخش مرزی لطف‌ آباد با شهر آرتیق ترکمنستان هم‌مرز بوده و گمرک آرتیق نقطه مقابل گمرک لطف‌ آباد است.

این مرکز گمرکی با امکانات و تجهیزات مدرن، به عنوان یک نقطه مهم در فرآیند ترخیص کار برای واردات و صادرات، نقش اساسی و حیاتی دارد. تیم متخصص و کارآزموده گمرک لطف‌ آباد، با اطلاعات به‌روز و رعایت مقررات گمرکی، به انجام سریع و دقیق ترخیص کالاها کمک می‌نماید.

تسهیلات جغرافیایی گمرک لطف‌ آباد و هم‌مرز بودن با گمرک آرتیق ترکمنستان، این مرکز را به یک نقطه حیاتی در تسهیل و تسریع فرآیند تجارت بین‌المللی تبدیل کرده است. این گمرک از لحاظ استراتژیک در مسیرهای ترانزیتی و ارتباطات بین‌المللی، نقش مهمی را در تسهیل تردد کالاها و وسایل نقلیه ایفا می‌کند.

نظارت مستقیم بر عملکرد راننده‌گان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت، نظارت بر انجام امور تخلیه و بارگیری برای بارهای ترانشیپ به منظور حفاظت حداکثری از سلامت محموله، صدور سریعتر بارنامه و سند‌های حمل و نقل بین‌المللی، انجام سریع امور گمرکی برای بارهای وارداتی به منظور افزایش سرعت عمل، و ارائه خدمات باربری توسط شاهان تجارت در مرز لطف‌آباد، از جمله خدمات این مجموعه می‌باشد. این خدمات عبارتند از:

باربری مرز لطف اباد ;  خدمات و سرویس ها

انجام خدمات تخلیه و بارگیری
انجام خدمات پلمپ و گمرک
ارائه خدمات بازرسی و آزمایشگاه
ارائه خدمات انبارداری
انجام خدمات صادرات و واردات
انجام خدمات ترانزیت
همچنین، شاهان تجارت مسیرهای باربری لطف‌آباد را برای حمل بار به ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، و قزاقستان فراهم می‌آورد. این مسیرها به عنوان گزینه‌های حیاتی در حمل و نقل بین‌المللی به کشورهای مجاور مطرح می‌شوند.

 

حمل بار به تمام کشور ها شماره تماس : 09151060970

شاهان تجارت

ما در شاهان تجارت آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره درباره هر یک سرویس‌های لجستیک هستیم.ما به طور پیوسته و در 7 روز کاری پیگیر امورات شماییم تا سلامت محموله‌های شما را تضمین کنیم. ما را به خوش نامی و سرعت در کار می‌شناسند. برای استفاده خدمات لجستیک میتوانید با یکی از شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا